Tabutunu yonacaq rəndə
Dərin sükut məzarlığa tam hakimdi.
Bənnanın iti baltası, qəfil, daşa dəydi.
Səsi, ancaq daxilimi oyatdı,
Zahirdə elə əvvəlkiydim.
Tabutumu yonacaq
Rəndə!
Bəndə!
Nümayəndə!
Oyundan tam kənar vəziyyətdə,
Futbolun 89-cu
Dəqiqəsində
Bax, bu gördüyum mənzərədəydi.
Bəlkə də.
Bu Tağıyev Azər,
bizim ailə məzarlığımızda divar,
gor qonşusudur.
Həm də
Dünyasını dəyişib 30 apreldə.
Eynən mən doğulduğum
Tarixdə!
Bəxtə bax ey,
Bu bədbəxtdə!
Bir gün
Mənlə də
Qonşu olacaq.
Eyni tarix bir mənzərədə,
Ancaq fərqli
Qəbirlərdə!
Eyni rəqəmlərdə!
Tabutunu yonacaq
Rəndə!
Bəndə!
Nümayəndə!
Bax, bu gördüyum mənzərədəydi.
Rəndə təzəydi.
Məni yonmaq həvəsində,
musiqisindəydi.
Buludların kəfənindəydi
Sütunsuz göylərim,
Məsum mələyim.
Ancaq sən tələsmə,
uyma, məzarım üstəki
Bu sui-qəsdə
tabutumu yonacaq rəndə...
Bəndə!
Sən də Brut, sən də...
Ququşun ağ yaxtası
Bakı zülmətlərinin it səsi,
özgələrə yoxxxx...
sırf mənə aid səsi,
dünyanın bu ən uzun sait səsi,
Əliağa Vahidinmi səsi,
oyatdı məni o gecə?
Konyakım da vardı, yadımdadı,
adı "Gəncə"...
Yadımdadı, özünü yoxxxx,
Şah hədiyyəsi ağ yaxtanı,
bu cırıltılı, musiqili taxta-tuxtanı,
üzümlərin, talvara dartınan vaxtı
Gətirdilər 1977-də Bakıya
təmirə...
Çox baxdım Xəzərdə çırpınan
bu nəğməli dəmir-dümürə,
sənə aşiq suitilərə,
bütün nakam sevgilərə
nəğmə oxudu bu ağ gəmin...
Bu cür keçdi, qismətimdəki,
Bakıdakı lal konsertin...
Mən təbrizlini heç sevmədin.
Qəfil, zivələrin paslı çarxı
cırıldadı,
pişiklər zibil qutularından sıçradı,
hamı özünə yoxxx... kölgəsinə oxşadı,
tamamlandı...
özüm yox, gözüm yox,
zivədəki ağ köynəyim ağladı,
qismətimdəki bu paya,
Xəzərdəki nurlu aya...
Mən, su navalçalarını
yağışıma layiq yol bilməm...
mən, yağışa, şimşəklərə, güllələrə
başqa yol fikirləşmişəm...
Sənlə yox... mən, ağ gəminlə sevişmişəm
o vaxt...
Var...var, məndə
o nisgilli baxt.
Turistik marşrut
Köhnə dostlarımın çoxu
Haqqın yolunu tapıblar indi;
bələdçi işləyirlər turistlərə,
Deyəsən, çox kiçildi,
daraldı
həyatımızdakı dairə.
Bəlkə mən də
Bələdçi işləyim xaricilərə?!
Deyim: əvvəl kitabları,
Sonra, təbii, kitabxanaçı qızı sevdim.
Son finalda nəyim varsa,
itirdim.
Yetimlədim.
Bir nəğmə qaldı mənə
o günlərdən - adı "Sevgilim"...
İndi neynim?
Neynim?
Sonra əlavə edim:
Rəhmətlik atam bir gün,
Xaqani Şirvani qəsidələrini vərəqləyir,
Bakı qala divarlarını Şirvanşah Mənuçöhr
inşa etdiyini öyrənir,
Girişir
İşərişəhər qala divarlarına...
Turistlərə bunu sakitcə söyləyim...
Sonra xeyli fikirləşim,
Sözümü yox...
özümü bir sətirdən digərinə keçirdim...
Əlavə edim:
Yaxınlaşır Qoşaqala qapılarına.
Sonra divardakı bir nöqtəni göstərim...
Gizli mətləbimi
bildirməyim,
Axıracan deməyim,
Vəziyyəti gərginləşdirim.
Bir xeyli danışıb dinməyim...
Qulağımdakı küləyi diqqətlə dinləyim,
Gözlərimdə özümü gizlədim.
Axır deyim:
Qala bürclərinin biri
qəfil dağılıb sökülür öz-özünə,
İçindən daş kitabə aşkarlanır.
Kitabədə yazılıbmış - "Bu divarları
Şirvanşah Mənuçöhr inşa edib".
Sənədləşdirilib
Dediklərim...
Budu mənim
kəşfül-kəramətim.
Öpüşmək təhlükəlidi
Bu beşmərtəbənin yan divarını
"Gillette" üzqırxanının çılğın reklamı
bəzəsə də,
bəzilərini bezdirsə də,
cin atına mindirsə də...
Sakinləri üzütüklüdür ucdantutma...
Zirzəmisində bir mahnı özünü təkrarlayır daim
"Məni unutma. Unutma!"
Mən də,
O üzütüklülərdənəm burda,
Mənlə öpüşmək təhlükəlidi.
Bir də görərsən, əl güzgündə
Sifətin azca ala-bula ləkəlidi.
Mənlə öpüşmək təhlükəlidi,
Yanağımdakı çapığım da çox dərindi.
Fincanımı bəzəyən dodaq boyan,
deyəsən, əbədidi...
artıq məşhər gününəcən mənimkidi.
Mənlə öpüşmək təhlükəlidi.
Sənlə öpüşənlərin hamısı,
Öz əl telefonunu unutdu yatağında.
Mən isə yalnız özümü unutdum...
Boş siqaret qutusundan ayrılmadı bir xeyli
Baxışlarım...
Axır anladım
Sənlə...
Sənlə öpüşmək təhlükəlidi.
Zərif, bahalı əl çantan, görürəm
Çəkidə də,
əlində də
çox yüngüldü...
Çəkmir heç nəyin,
hətta bu öpüşümüzün yükünü...
Məni bu mənzərə
Lap öldürdü.
Otellərdə unutduqlarım
Otellərdə unutduğum köynəklər...
Məndən bezmişdiz, bəlkə?
Bəlkə, bəlkə...
"Narşərab" restoranında
yaxanıza saldığım silinməz ləkə...
Ləkəydi, sizi məndən
bezdirib qaçırdan.
Fitvanı almışdız, bilirəm,..
o qaratoxmaq qadından...
Zövqünüzü də bilirəm,
Bilirəm, hansı içkini çıxarsam buz dolabımdan,
Hansı cini çıxarsam şüşə qablardan,
öz canımdan...
Bilirəm, hansı sevdalarım, qadınlarım
Dirilib qayıdacaq bu ağır külqabılarından.
Bəlkə, bezdiz Yasamaldakı davalarımdan?!
Sizi bulaşdırdığım al qanlardan?!
Otellərdə unutduğum köynəklərim,
Bəlkə, başqa bədən ölçüləri ilə
sevişmək istəyirdiz?!
Mənsiz, Həmidsiz indi necə?
Xoşbəxtsiz?
Halal edirəm sizi yad gödəkçələrə,
pencəklərə...
Bethoven ifaçılarının tərli, yaş bədənlərinə.
Antimif
Hollivud kinokamerası üçün
əlaltında nə varsa...
Anında ölüm alətinə çevrilir.
Saçquruducu fenləri də, adətən
Əzrayıl dəryazını uğurla əvəzləyir,
Düşür sarışın modelin ağ köpüklü vannasına,
Vəssalam.
Nöqtə qoyur filmin miss Hannasına,
gətirib çıxarır süjetin azca uzanmasına.
Yunan əsatirlərində
bu cür oxşar köpükdən
gözəllik ilahəsi Afrodita yaranırdısa,
Hollivudda süjet tərsinədir,
O gözəlliyə biganədir,
Tərs sillədir.
Hollivud köpüyündən adətən
ölü çıxır Afroditalar,
Hind oxşarları Zita və Gitalar.
Səbəb?
Çünki Hollivud antimifdi,
Çünki o, arifdi,
ən son qiymət tarifidi
metrostansiyalarının gediş kartlarında...
Gözəlliyi, gözəlləri, həyatı məhv etməyi
O tam modernləşdirdi.
Həm də təriflədi bizimçün.
Eynəyinin şüşəsində gör bu filmləri...
Kokteylin uzun çöpünə çək, dart
bu ləzzəti...
"X lady"
Hə... striptiz klubdamı?
Youtubdamı?
Səni lümlüt gördüm?
Başqasıyla cüt gördüm,
Həyat süjetini çox şit gördüm,
Baxışlarını çox küt gördüm.
Lap axırda...
Bizim nağılda?
Uşaqlıqda gördüyün
hər köhnə, unudulmaz film,
naxışları itmiş hər kilim
öz axırını, son naxışını
mütləq sənə yazdıracaq.
Bəlkə, hələ pozduracaq...
Həyat bir gün mütləq öz süjetindən
kənara sıçrayacaq
Bahalı qolf kluba gedib burulan yolda,
Bankomatdan azca solda.
Niyə, qara eynəyin gözündən sürüşdü?
Niyə, qəfil baxışlarımız görüşdü
Bu filmə, bu qədim kilimə,
Qiymətlərdəki endirimə
Baxdığımız zaman?
Heç... Mən indi
"X men" brendi reklamçısıyam, sən "X lady".
Mən indi Dartanyanam, sən Miledi,
Gəl dəyişək bütün romanların, yalanların
şit süjetini...
Qırmızı limuzin
Bərkgedən bir avtohərracda,
sonra, öz bəxtindən küsmüş,
son ümidlərini üşütmüş,
müştərisinə bir qədəh araq süzmüş,
kasıb sərnişinini yarı yolda düşürtmüş
köhnə bir qarajda,
narın qumlu, bahalı,
şəhərdən xeyli aralı
özündənrazı bir plyajda,
Sən də vardın orda qırmızı plaşda!!!
Bu kütləvi satışda!
gördüm hərraca çıxarıblar,
fotosessiyada bol tirajlayıblar
bir vaxt içində sevişdiyimiz
qırmızı avtomobilini...
Sənin də fotolarını çox çəkmişdilər,
Deyərdim, şok çəkilişdilər...
Ancaq hələlik gizləmişdilər,
qiymətini çox qaldırmışdılar, endirmişdilər,
qulağına nəsə demişdilər...
bu bahalı çimərlikdə...
Harda kütlə tez əriyir...
Hamı çox tez qalır ikilikdə.
Yaxud...
Tam təklikdə...
həəəə... silibsən,
tam itiribsən
bu avtomobildəki sevgi izlərimizi,
siqaretimlə yandırdığım bütün yerləri...
səni qucaqlayarkən ikiəlli,
sürtmüşdüm bu avtomobilin böyürlərini...
Güzgüsündən şeytanmı, ceyranmı
təsvirini asmışdın?
Mən axıracan bunu anlamamışdım.
Əyləcə, həmişə, vaxtındamı
pəncəni basmışdın?
Yoxsa, həmişə son nöqtəsinədək uzatmışdın
yolundakı təhlükəni?
Necə sildim o silinməz ləkəni?
Hələ demirəm sənədləri...
Yol müfəttişini görəndə
əl atırdın cibə,
Gedib girirdin ən bahalı cipə.
Ən axırda bir FM radio təranəsində
Tapardın öz istədiyini...
Sevgini.
O vaxt həmişə itirərdin məni...
Musiqiyə titrədərdin incə çənəni...
Cavabsız buraxardın bütün telefon zənglərini.
Bütün bu mənzərələri
görəcəkmi
avtohərracdakı təzə müştəri?
Napoleon tortu
Bakıda,
bütün SSRİ-də olduğu kimi,
dahi Fransa imperatoru Napoleon Ponapartın ölməz ruhuyla,
Şipşirin "Napoleon" tortu vasitəsiylə görüşmək təhlükəsi vardı hamı üçün.
Amma...
Amma şükür, mən bu bayağı, şit tanışlıqdan anamın dayısı Surxay Qeydaroviç vasitəsiylə öz xəstə canımı qurtardım.
Soyuq qış günlərinin birində anam, Surxay dayıgildən qayıdarkən:
- Al, oxu. Surxay əmi göndərib, - sözlərinin müşayiəti ilə, akademik Tarlenin qalın "Napoleon" kitabını qonaq otağımızdakı dəyirmi masa üzərinə atdı.
Kitab 1941-ci ildə, Hitlerin Moskvaya lap yaxınlaşdığı vaxt nəşr edilmişdi.
Canında o dövrün hərarəti, nəbzi, gərginliyi, müharibə nəfəsi duyulmaqdaydı.
Surxay bu kitabı, görünür, elə o vaxtlar, 1941-ci ilin soyuq, təhlükəli oktyabr ayında almışdı.
Müharibə dövrünün qara çörək qırıntıları vardı, yadımdadı,
Bu kitabın sapsarı səhifələri arasında.
Surxaya o gərgin, əsəbi günləri tablamağa, görünür, həmin o kitab kömək eləmişdi.
Anama "Napoleon" tortunu hədiyyə etmişdi o, mənə akademik Tarlenin eyniadlı kitabını.
Anam, hamı kimi, eyniadlı tort vasitəsi ilə Napoleon ruhuyla təmasa keçmişdi.
Mən...
Mən isə o kitabın köməyi ilə...
Ömür kitabı
Notarial kontora gəldim.
Həyat yoldaşıma etibarnamə verməliydim.
- Neçə illiyə yazaq etibarnaməni?
Məntiqi sual məni təəccübləndirdi.
Fikirləşdim öz-özümə:
"neçə il ömrüm qalıb axı?
Hansı rəqəmi deyim?"
Elə bil gələcək ömrümün
dəqiq uzunluğu bu cavabımdan asılıydı.
- Otuz il. - Notariat işçisi
cavabımı yubatdığımı görüb
əvəzimə danışdı.
Elə bil otuz il ömür yazdı gələcəyimə.
Möhürlədi qərarını.
Rüsum da ödədim.
Səmt küləyi doldu yelkənlərimə.
Yol tapdım bax bu cür -
Özümə!
İki seyid (rep)
Əvvəl, lap əvvəl
əllərində qara tüstülü məşəl
Seyidcəfərlə Mircəfər
Girdilər Azərbaycan tarixinə.
Banalda
Fərqliydilər guya.
Fatalda
Eyni... bir adam idilər.
Həm realda, həm xəyalda,
Həm gizli parolda
Kölgələri də, adları da eyniydi
Ölkə, əvvəl bu cür birləşdi
Tarixi jurnalda.
Realda
Seyid Cəfər 1313-cü ilin
Səfər ayının 13-də doğulmuşdu.
Nəhsdi, tərsdi rəqəmləri.
Kənd münəccimi Rəhim kişi dedi:
- 7 il tərəzi qurun evdə bayram günü.
Tərəzinin bir gözünə balaca Cəfəri qoyun,
Digər gözünə ehsanlıq buğda, arpa... Şirniyyat.
Xata-bala sovuşar,
İnşallah.
Bir gün o tərəzinin bir gözünə
Tale
Atamı da qoydu...
Məni də...
Gözəl bir filmin
İlk kadrlarıydı
Bu səhnə...
Fatalda.
Banalda.
Xəyalda.
Realda.
Bəladaaaaaa!!!
Malakanlar
Malakanlar, bu dini xuliqanlar,
Amerikanlıların diliylə danışsaq,
sonuncu mogikanlar...
Altıqanadlı, altıbarmaqlı Serafim mələyini
Axtarırdılar
Qafqazda.
Altıbarmaqlı Şeşpər babanın ocağını,
Pirini tapınca Qəbələdə...
Sakitləşdilər azca.
Danışdılar Şeşpər babayla həm rusca...
Həm türkcə...
İvanovka kəndini saldılar bu görüş yerində.
Sonralar, sovetin burdan bütün Şərqi güddüyü
Nəhəng hərbi radarlar da
Altı antenalıydı.
Gəlirəm
Biri var idi, biri yox idi, Allahdan başqa heç kim yox idi.
Bir basketbolçu vardı, bir voleybolçu, bir də həndbolçu.
Üçü də indi yoxdular...
Bu foto, göydəki Ay kimidi.
Görünən tərəfi də var, görünməyən də.
Ayın görünən tərəfində bizik - mən, xanım əmməm Zinət, əri Aslan kişi.
Görünməyən tərəfdə isə...
Görünməyən tərəfdə isə 1981-88-ci illərdə, Təbrizdə əlisilahlı həlak olmuş doğmaca bibioğlanlarım, Zinətin üç oğlu - Səyavuş, Nadir, Musa.
Yəni, üstdə, üzdə, bizik - guya dirilər...
Altımızda isə onlar - guya ölülər.
Qısası, tam fotoda altı nəfərik guya... Dirilərlə ölülərin birgə çəkdirdiyi nadir foto.
Ağır fotodu.
Təbrizdə, Vadeyi-rəhmət məzarlığındayıq guya...
Bir neçə şəhidimiz də Tehranda, Behişti Zəhradadı...
Bəzi digərlərinin heç cansız cəsədi, ölüsü tapılıb ki, məzarları da olsun, hə?..
Hələ, necə deyərlər, "qeybdədirlər"... Zühur da edə bilərlər...
Bir də gördün...
Atam da, rəhmətlik, bu cür "qeybi"lərdəndi bir müddət...
1958-də "zühur" edənədək...
Eh...
Yoxxx... biz Herisçilər, day, ağlamırıq... çoxdan ağlamırıq... Keçib ey o fəqan, o nalə anları...
Uzatmayaq bu qəmli söhbəti.
Nadir, Musa, Səyavuş da mənim kimi solaxay idilər. Təbriz basketbol, voleybol, həndbol yığmalarının vurucu oyunçularıydılar.
Start sol zərbəni, məhz onlar vururdu.
Ölüm öncəsi, oyun öncəsi, - fərqi nədi? - pıçıldarmışlar Allaha: "Şirlər gərək pəncə vura şir ilə, saxlamaq olmaz şiri zəncir ilə"...
Allahım, bu fədai duasın məndən əskiltmə.
Qanınız yerdə qalmayacaq,
Bibimin göz yaşları da.
Şifrələr məndədir
"Robinzon" romanı çantamda,
Mən də bir gün həyatımda
bütün körpüləri yandırdım.
Düşdüm öz Robinzon adama,
Robinzon həyatım başladı.
Hədiyyəsiz qalmadı ancaq bu təkliyim.
Daniel Defonun "Robinzon" romanı qəfil
öz-özünə açdı öz gizlinlərini mənə.
"Açar kəlmə"
Robinzonun adadakı
ilk və son dostunun adıydı,
Həmin o "Cümə" adı romanın açarıdır.
Afrikadakı aşanti tayfasında
cəmi yeddi ad mövcuddu.
Kim həftənin hansi günündə doğulubsa,
Həmin o adı da daşıyır.
Misal üçün Seneqal, aşanti əsilli,
Sabiq BMT sədri Kofi Annan belələrindəndi.
Cümə günü doğulmuşdu,
Bu səbəbdən adı Kofi idi.
Qısaca, buna əsaslanaraq kitabdakı Cümənin əsl adını deşifrələdim - Kofi idi bu ad.
Sonra kitabdakı digər kodlar da açıldı mənim üçün.
O adanın dəqiq coğrafi koordinatlarını bildim.
İndi qalır adadakı dəfinələrin yerini dəqiqləşdirmək
və sairə detallar.
Xatırladıram - romanın müəllifi Britaniya kəşfiyyatını yaradanlardandı.
Romanı həm də tədris, imtahan kitabıdır.
Şifrələrini mənim kimi açsan,
bəxtin sonmacalda tapacaq səni,
Kral ziyafətinə, yaxud AzTV-dəki yeni bir verilişə dəvətnamə alacaqsan.
Fenlə göz yaşlarımı
Yenidən sevmək istəyirəm səni.
GPS xidmətinə üz tuturam bu dəfə...
Ünvanını dəqiq et bu sevdanın,
qoy, səyyar pizza satıcıları da dəqiq tapsınlar
bu qapını...
bu qadını...
Siqaret qutusuna yazdığım
köhnə telefon nömrən
bu dəfə ürəyimə də yazıldı,
gecənin ulduzları azaldı
gözlərin parlayınca...
Bu dəfə teflon tavalarda
Qızardacam ehtirasımızı.
Day heç nəyi yandırmayacam
həyatımızda,
yatağımızda.
Köhnə taxta talvarlarda
yetişdirəcəm salxım öpüşlərimizi,
Gecikmiş məhəbbətimizi,
FM dalğalarındakı musiqimizi.
Yenidən sevmək istəyirəm səni,
Fenlə göz yaşlarımı,
Dinlə, sözlərimi yox,
göz-qaşlarımı.
Fenlə göz yaşlarımı,
Fenlə.
Kriminal xəbər başlıqlarında
görəcəksən simamı bu dəfə.
Başqa adla etiraf edəcəm cinayətlərimi.
Bank kartımda yad adımı oxuyacaqsan.
O cür də, o adla da,
yenidən sevmək istəyəcəm səni.
Çarpayına bu dəfə özümü yox...
Kölgəmi sərəcəm astaca.
Həəə... dəyişmişəm bir balaca,
Fenlə göz yaşlarımı.
Bu köhnə göz yaşlarımı...
Momento more
Müslüm Maqomayevin
dəniz haqda "O more" mahnısında
"Momento more", yəni "ölümü xatırla"
ifadəsinimi?
musiqisinimi?
eşitdim qəfil?
Ey dili-qəfil...
Gördüm bir an içində
tabutumun üstünə necə qondu
bir dəstə qırmızı qərənfil.
Çaşdım.
Gördüm, vaxsey,
fincansızdı masadakı çayım.
Sudaşıyan KamAz avtomobili kimi,
bütün Bakı küçələrində ağladım
özüm üçün,
Bəlkə də ölüm üçün.
"Sibriz" restoranındaydım bu vaxt.
Toy sahibi, bilməm niyə
tort göndərdi masamıza.
Nələr gəlmədi, qonmadı qarşımıza.
Düz qapımıza!
Tərslikdən, milçək də qondu qarpızımıza...
Hamı "O more" mahnısına qulaq asırdı,
Mənsə, "Momento more" mahnısına.
Başladı həyatımın
ultrabənövşəyi şüalanma dövrü,
Külək Bakını da, məni də
Xəzərə süpürürdü.
Blüz
Özümə və Ölumə
Bənzədim bu gün
bir az.
Lap az.
Az-az...
Hadisələrin sonrasını indi
artıq düşünmürəm.
Qarderobumdakı ən köhnə paltarımı
Əvvəlcə azca qoxuladım
Qorxmadım...
Geydim əynimə.
Öz dilimdə daxilimə bir blüz pıçıldadım:
"Məni bu axşam mütləq sevəcəklər
Ən azı, köynəyimdəki naxışlara görə".
Ancaq tam yad bir səs diksindirdi məni:
"İndi yoxdu bu cür naxışlar. Bu cür çiçəklər.
Ləçəklər".
Anında həyatımın, gözlərimin
jalüzləri tam qapandı.
Soldu bütün köhnə çiçəklər.
İşdə bossum mənə
nifrət etməyə başladı.
Yeni pinkod istədi həyat məndən...
Yeni çicəklər,
Yeni naxışlar.
Köhnə nə varsa,
tam unudulub.
Şah cadusu
İranın son şah sülaləsi,
Pəhləvilər, "Reza" adına
bərk aludəydilər.
Rzaşah Pəhləvidən sonra bu ad
yenə də yerdə qalmır,
Oğlu Məhəmməd Reza Şahın
simasında yenidən canlanır.
"Reza" adını mistikcəsinə,
xüsusi ahənglə geri,
tərsinə oxusan,
bizim adımız,
Azərbaycanın qısaldılmış
"Azər" adı doğacaq.
Hadisələrin reallığı nə qədər önəmlidirsə,
mistikası da bir o qədər əhəmiyyətlidir.
Pəhləvilərin əsl canlı mistikası
bax, bu məxfi şifrədə
- "Azər-Reza" şifrəqramında idi.
Cadunun müəllifi falçı Fəriştə Tehrani idi.
Məhəmmədrza şaha, arvadı Fərəhə demişdi:
"Vaxsey, özünüzü "Azəri"lərdən qoruyun.
Bəs adınızda "bu şifrə, bu tale var".
Bəs adınız hər an ulduzların
hökmü ilə geriyə fırlanıb,
hakimiyyəti yenidən
azərbaycanlılara qaytara bilər.
Şahənşah bu sözləri eşidən kimi
dərhal "21 Azər" üsyanını,
Təbriz mənzərələrini gözlərində canlandırır.
Anında bu cadunun qurbanına çevrilir.
© Müəllif hüquqları qorunur! Mətndən istifadə etdikdə istinad mütləqdir!